שינויים רבים אפיינו את הדלק,הבנזין והסולר, כל העת ניסה האדם לייצר מוצר אשר יהווה את המוצר האולטימטיבי בתחום זה, הסולר נגס בשוק הבנזין והכניס יתרונות רבים לשוק זה, העלויות והשימושים בו עלו והסתעפו.

בשאר תחומי חיינו מנסים אנחנו בני האדם לייצר בכמה שפחות עלויות, עם השנים נוספו נדבכים חשובים לא פחות, כגון: זיהום אוויר.

 

אצלנו בנקל בע"מ נוזל ההסקה מהווה תחליף סולר למעשה הוא מורכב מתערובת של שמן סיכה ממוחזר וקרוסין או סולר, שימושיו של נוזל ההסקה הם: דודי קיטור, דודי שמן תרמיים, דודים לבעירה ישירה ודודים לחימום מים.

בגדול, תחליף סולר הינו תערובת של שמנים ממוחזרים שזוקקו בהליך משופר ומכילים סולר ונפט.

 

תחליפי הסולר הינם בעל תפוקת אנרגיה גבוהה מהתקן של סולר הסקה- דבר המהווה חיסכון משמעותי. דבר נוסף אשר ראוי לציון לגביי תחליף הסולר היא העובדה שהוא מאושר ידי המשרד להגנת הסביבה, זו היא אם כן נקודה שיווקית חשובה ביותר בימינו אנו, המודעות הסביבתית גרמה בצורה גורפת ביותר ליצרנים להתחשב בכך ואף לייצר את מוצריהם לפי אותו סטנדרט ואותה רגישות סביבתית ירוקה. כפי שנהוג בחברת נקל בע"מ | אספקת סולר ונפט לחימום ולתעשיה בירושלים והסביבה

לתחליף הסולר ערך קלורי גבוה יותר מהסולר עצמו, לתחליף הסולר ישנו יתרון בטיחותי משמעותי, יש לו נקודת הבזקה גבוהה יותר מאשר לסולר.

סולר הסקה הינו תזקיק המופק בבתי הזיקוק מנפט גולמי וייעודו הפעלת תנורי חימום והסקה.

 

יתרונותיו של תחליף הסולר נמצא כמה אלמנטים אשר מאוד מהותיים לתחום זה, בטח ובטח בימינו אנו, כגון: תחליף הסולר נקי יותר מהסולר, התנורים עובדים בצורה טובה וחלקה יותר, זמן בעירתו ארוך יותר מהסולר ב- 11%, תחליף הסולר מזהם פחות ואף מחירו נמוך לעומת הסולר, נקודה זו חשובה ללמדנו על אותם שינויים אשר אנו מבצעים על מנת לשדרג את רווחתו ביחס למוצרים חשובים ביותר בתחומים כאלה ואחרים בחיינו, על אחת כמה וכמה שמדובר בדלקים שונים ובמיוחד בתחום הרכב ובשאר שימושיו של הסולר ותחליפו. יתרון נוסף ישנו לאותו תחליף סולר, נקודת נזילות נמוכה הרבה יותר ולכן תחליף הסולר אינו  " קופא " בחורף.

 

אם כך, מחירו האטרקטיבי, ידידותו היחסית לסביבה והתאמתו המלאה למתרחש בשוק גרמה לפופולאריות לא מעטה לתחליף הסולר, כנראה שהזמן והתפתחויות שונות בתחום זה במהלך עתידנו יניבו עוד ועוד תמורות ומוצרים אשר יחליפו את התחליף.


נקל בע"מ | אספקת סולר ונפט לחימום ולתעשיה בירושלים והסביבה

צור קשר